Vážení čtenáři, MPO prodloužilo příjem žádostí do druhé výzvy programu COVID nájemné do 29. ledna. Původně měl končit ve čtvrtek.
Vedení účetnictví pro právnické i fyzické osoby
Profesionálně vedené účetnictví neznamená pouze splnění zákonné povinnosti, ale především získání ekonomických dat a informací, potřebných pro operativní a strategické řízení firmy. Pro klienta pak představuje úsporu nákladů (finanční prostředky, ušetřený čas a další zdroje), čímž zvyšuje svoji konkurenceschopnost na trhu.
Pro klienty máme připraveny 3 základní modely spolupráce:
U nás
Účetnictví vypracováváme na základě předaných dokladů v prostorách naší kanceláře.
U vás
Účetnictví zpracováváme přímo ve Vaší společnosti.
On-line
Účetnictví vedeme pomocí vzdáleného přístupu.
Umíme pracovat se všemi významnými účetními programy, které jsou v České republice na trhu (POHODA, MONEY, HELIOS, ABRA, EKONOM a další). Je tedy pouze na Vás, v jakém programu povedeme Vaše účetnictví.
Vedení účetnictví zahrnuje:
- Zpracování účetních dokladů a vedení účetnictví
- Evidence závazků a pohledávek, příprava platebních příkazů
- Evidence majetku (DHIM, HIM, NIM)
- Vedení skladové evidence
- Zpracování přiznání k DPH, resp. kontrolního hlášení
- Provedení účetní závěrky
- Zpracování přiznání k dani z příjmů
- Finanční reporting dle individuálních požadavků klienta
- Zastupování klienta při jednání s orgány státní správy
- Poradenství
- Zpracování mezd
Informační panel
Milí klienti, na svém jednání v pondělí 18.1. vláda schválila novelu zákona č. 461/2020 Sb., o kompenzačním bonusu, díky níž budou moci čerpat příspěvek ve výši 500 korun denně, tzv. kompenzační bonus, i podnikatelé v úpadku, a to ex post.
Vážení klienti, milí čtenáři, příjem žádostí totiž končí ve 23:59 hod.